Cel szkolenia
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w konkretne narzędzia, którymi można (w warunkach szkolnych) wspierać dziecko samookaleczające się i doświadczające objawów depresji. Rozwiązania, którymi możemy zastąpić niewspierające strategie (np. obiecaj, że nie będziesz się ciąć / codziennie pokazujesz ręce) i które pomagają dbać o relacje z dzieckiem.
Program szkolenia
- Wpływ depresji na funkcjonowanie społeczne, emocjonalne i poznawcze ucznia.
- Maski depresji u dzieci
- Wspieranie dziecka w szkolnej codzienności - prowadzenie dialogu z depresyjnymi objawami, jak rozmawiać, kiedy intuicja prowadzi nas na 'manowce' pocieszania lub zaprzeczania
- Równowaga między wsparciem a wymaganiami - jasne ustalenia z rodzicami i dzieckiem
- Samookaleczenia - wspieranie dziecka w gabinecie pedagoga / psychologa szkolnego . Jak nie przekraczać granic wsparcia jakim dysponuje pedagog / psycholog na terenie szkoły.
- Trudności rodziców w zrozumieniu i przyjęciu diagnozy - jak usłyszeć z czym zmaga się rodzic
- Interwencja w szkole po próbie samobójczej - jak rozmawiać z innymi dziećmi. Najczęściej popełniane błędy
O prowadzącej szkolenie

Nazywam się Agnieszka Misiak
Jestem psychologiem z kilkunastoletnim doświadczeniem w pomaganiu dzieciom i ich rodzicom, z którymi spotykam się na konsultacjach i warsztatach. Wierzę w rodzicielskie i dziecięce kompetencje, bliskie są mi strategie psychologiczne, które koncentrują się na zrozumieniu potrzeb i emocji stojących za zachowaniem dzieci.
Jestem również trenerką, na szkoleniach dla nauczycieli i psychologów dzielę się praktyczną stroną pracy psychologa, pokazuję rozwiązania i strategie sprawdzone w mojej codziennej pracy z dziećmi i ich rodzicami. Wspieram szkoły i nauczycieli szukając możliwości dialogu i odbudowania relacji z uczniami, z którymi dorośli zgubili nić porozumienia.
Jestem także współautorką książki ‘Mam nadpobudliwe dziecko i… co dalej’, wydanej przez wydawnictwo WSIP.
Jestem psychologiem z kilkunastoletnim doświadczeniem w pomaganiu dzieciom i ich rodzicom, z którymi spotykam się na konsultacjach i warsztatach. Wierzę w rodzicielskie i dziecięce kompetencje, bliskie są mi strategie psychologiczne, które koncentrują się na zrozumieniu potrzeb i emocji stojących za zachowaniem dzieci.
Jestem również trenerką, na szkoleniach dla nauczycieli i psychologów dzielę się praktyczną stroną pracy psychologa, pokazuję rozwiązania i strategie sprawdzone w mojej codziennej pracy z dziećmi i ich rodzicami. Wspieram szkoły i nauczycieli szukając możliwości dialogu i odbudowania relacji z uczniami, z którymi dorośli zgubili nić porozumienia.
Jestem także współautorką książki ‘Mam nadpobudliwe dziecko i… co dalej’, wydanej przez wydawnictwo WSIP.
Najczęściej zadawane pytania
Tak. Każdy uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe i certyfikat.
W szkoleniu będziesz uczestniczyć poprzez platformę ClickMeeting. Dzień przed wyznaczoną datą szkolenia otrzymasz swój własny, indywidualny link, który daje dostęp jednej osobie.
Jeśli uczestniczysz używając komputera wybierz przeglądarkę Chrome, Safari lub Firefox, jeśli przez telefon wybierz Chrome lub Safari.
Zamknij wszystkie zbędne programy i okna w przeglądarce. Sprawdź czy nie masz wyciszonego dźwięku. Kliknij w otrzymany link i już. Widzimy się. Będziesz mógł zadawać pytania i zgłaszać wątpliwości
Jeśli uczestniczysz używając komputera wybierz przeglądarkę Chrome, Safari lub Firefox, jeśli przez telefon wybierz Chrome lub Safari.
Zamknij wszystkie zbędne programy i okna w przeglądarce. Sprawdź czy nie masz wyciszonego dźwięku. Kliknij w otrzymany link i już. Widzimy się. Będziesz mógł zadawać pytania i zgłaszać wątpliwości
TAK. Zgodnie z nową ustawą dostawcą szkoleń może być firma szkoleniowa posiadająca akredytację lub statut z wymaganymi zapisami. Otrzymasz fakturę wg schematu nabywca / odbiorca. Statut spełniający wymogi znajdziesz TUTAJ