🟠 Czym są trudności w nauce pisania, czytania i liczenia?
🟠 Co powinno niepokoić rodzica? Czynniki ryzyka.
🟠 Na czym polega diagnoza i co ona daje?
🟠 Jak wspierać, żeby nie zniechęcić dziecka do czytania, pisania, liczenia ... jeszcze bardziej?
🟠 Jak uwzględnić zasoby i ograniczenia dziecka?
Wokół tematu trudności w nauce czytania, pisania i liczenia narosło wiele mitów i niejasności. Wielu rodziców próbuje pomóc swojemu dziecku niekończącymi się dyktandami, przepisywaniem zeszytów albo codziennym głośnym czytaniem. I wielu z nich doświadcza ogromu frustracji, a godzina tych ćwiczeń, jest codziennym koszmarem wszystkich zaangażowanych. Na webinarze rozmawiam z ekspertką Joanną Michalską, psycholożką i pedagożką, która w swojej codziennej pracy zajmuje się diagnozą trudności w nauce czytania i pisania oraz tworzeniem planów terapeutycznych dla dzieci. Powiemy o tym, jakie trudności powinny rodzica niepokoić, co warto wiedzieć uruchamiając proces diagnostyczny. A przede wszystkim jak wesprzeć dziecko w codziennych zmaganiach ze szkolnymi obowiązkami. Bo wsparcie nie musi mieć formy dyktanda i przepisywania.
Zapisz się, a 15 lutego otrzymasz dwudniowy dostęp do nagrania bezpłatnego webinaru.
Pamiętaj!!! Potwierdź swój zapis!