KURS ONLINE DLA NAUCZYCIELI. LOGUJESZ SIĘ I UCZESTNICZYSZ W SWOIM TEMPIE

JAK POMÓC UCZNIOWI W KŁOPOTACH Z KONCENTRACJĄ?

Każdy uczestnik otrzymuje dostęp do kursu na 4 tygodnie i realizuje materiał w dogodnym dla siebie czasie.
Po ukończeniu kursu każdy otrzymuje imienny certyfikat.
Nie musisz umawiać terminu, nie musisz szkolić grupy, która jest po całym dniu pracy.
Chcesz kupić dostęp grupowy dla pracowników placówki oświatowej? 
Kliknij w ten link i dowiedz się więcej.

O czym jest kurs?

UCZESTNICZĄC W KURSIE TWOI NAUCZYCIELE

Nauczą się skutecznych metod pracy z dzieckiem, które jest rozkojarzone i łatwo się dekoncentruje. W efekcie angażuje się w spacery po klasie, wiercenie dziury w ławce, wyglądanie przez okno i zagadywanie kolegów.

Poznają rozwiązania, które będą wspierać koncentrację uwagi u wszystkich dzieci w klasie. Zadbają o swoją jakość pracy i komfort prowadzenia lekcji, bo trudno o wysokie poczucie skuteczności, kiedy widzisz, że do części dzieci przekaz merytoryczny po prostu nie dociera.

Dowiedzą się jak wyjść poza ciągłe przywoływanie do porządku "Michał uważaj!”, które daje dzieciom poczucie, że nauczyciel wiecznie ma pretensje.

Nauczą się jak za przeszkadzaniem i wstawaniem z ławki zobaczyć konkretną trudność i jak dobrać do niej strategie wsparcia.

Dostaną skrzynkę z narzędziami do wykorzystania od zaraz.

Praktyczne rozwiązania do wprowadzenia od zaraz!

Co znajdziesz w kursie?

Lekcja 1
Objawy kłopotów z koncentracją uwagi i trudności w zachowaniu oraz w nauce jakie z nich wynikają.
Lekcja 2
Zapamiętywanie, uczenie się i objawy oczami dziecka. Jak to działa, że przy komputerze skupia się 4 h, a przy lekcjach 10 minut?
Lekcja 3
Ważne pytania. Zanim zaczniesz wprowadzać indywidualne rozwiązania.
Lekcja 4
Rozwiązania i narzędzia do wprowadzenia na lekcji, które wspierają dziecko w kłopotach z koncentracją (oraz wszystkich innych uczniów). Pierwsza część lekcji.
Lekcja 5
Rozwiązania i narzędzia do wprowadzenia na lekcji, które wspierają dziecko w kłopotach z koncentracją (oraz wszystkich innych uczniów). Druga część lekcji.
Lekcja 6
Jak budować polecenia i wydawać komunikaty dziecku z kłopotami w koncentracji?
Lekcja 7
Jak zbudować klasówkę, test i jak sprawdzać odpowiedź ustnie, żeby uwzględnić kłopoty z koncentracją?
Lekcja 8
Jak dbać o dobre relacje w zespole klasowym, w którym jest dziecko wymagające indywidualnych metod nauczania?
Lekcja 9
Jak budować relację z rodzicem dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych?
ZAMAWIAM KURS DLA RADY PEDAGOGICZNEJ

Co zawiera kurs?

9 lekcji video - 3 godziny nagrań!
lista narzędzi do wprowadzenia podczas lekcji

Dlaczego warto zainwestować w ten kurs?

Twoje korzyści!
Nauczysz się rozpoznawać potrzeby dzieci z trudnościami w koncentracji i i dobierać do nich narzędzia wsparcia. Włączysz w lekcje uczniów, którzy do tej pory nieefektywnie z niej korzystali. Dowiesz się jak sprawić żeby uczeń aktywnie uczestniczył w sprawdzaniu czy Twoje pomysły są dla niego wspierające.
Dlaczego warto?
Otrzymasz praktyczne rozwiązania, do wprowadzenia od zaraz. Metody, które testowałam współpracując przez ostatnie 17 lat z nauczycielami wszystkich poziomów nauczania, osadzone w realiach i możliwościach szkolnych. I równie ważne - na moim kursie na pewno nie będziesz się nudzić.
ZAMAWIAM KURS DLA RADY PEDAGOGICZNEJ

Co mówią uczestnicy kursu?

Agnieszka Wiśniewska
Pedagog specjalny, mama nastoletniego syna

Szkolenie prowadzone przez panią Agnieszkę wniosło bardzo dużo do mojego życia zawodowego i osobistego. Było to dla mnie wartościowe doświadczenie, które szczerze mogę polecić innym. Podejście do dziecka, proponowane podczas kursu jest innowacyjne ale przede wszystkim jest praktyczne. Proste sposoby, łatwe do wykorzystania, a zmieniające perspektywę postrzegania i wspierania dzieci w szkole. Niezwykle ważną częścią szkolenia było omówienie postępowania z zespołem klasowym, z czym najczęściej jest kłopot, kiedy u dziecka nie widać jego słabszych stron.

Zdobyta wiedza i umiejętności na pewno pomogą mi zrozumieć i pomóc dziecku aby szkoła nie była dla niego tylko koniecznością ale też fajną przygodą. Szczerze polecam kurs, jako pedagog specjalny ale i jako matka całe życie zmagająca się z takim dzieckiem i systemem edukacji. Największym plusem jest ze względu na dużą ilość praktycznych, narzędziowych wskazówek.

Aleksandra Tatulińska
Polonistka w szkole integracyjnej w Bydgoszczy

Znam Panią Agnieszkę z innych szkoleń, więc wiedziałam, że udział w nowym projekcie - tym razem na temat pomocy uczniom mającym problemy z koncentracją uwagi - będzie strzałem w dziesiątkę.

Kurs pokazał mi, jak wspierać takiego ucznia w procesie dydaktycznym, a także jak wiele obszarów, o czym nie miałam świadomości, ma wpływ na jego zaburzenie. Wszystkie sytuacje, o których Pani Agnieszka mówi podczas kursu, występują w klasach, w których uczę bądź uczyłam. Dzieli się więc rzetelną i sprawdzoną wiedzą, a co najważniejsze, proponuje ciekawe rozwiązania.

Dodatkowym atutem prowadzącej jest płynność jej wypowiedzi. Słuchałam Pani Psycholog z żywym zainteresowaniem.

Nowa sytuacja wymusza nowe rozwiązania. Nigdy wcześniej nie kończyłam żadnego e-szkolenia, bo uczestnictwo w nich wydawało mi się jako kursantce mało efektywne. Dzięki temu projektowi zmieniłam nastawienie. To z pewnością nie ostatnie e-szkolenie Pani Agnieszki, w którym będę uczestniczyć.

Monika Borowska
Nauczycielka angielskiego w liceum w Zamościu

Jako matka klepnęłam się kilka razy w czoło: „No jasne!” Na szczęście, zamiast palącego poczucia winy, kurs dał mi motywację do bycia bardziej rozumiejącą matką - i to od zaraz! Zobaczyłam w moim dziecku całą górę lodową, a nie tylko jej „oporny” i „ leniwy” czubek.

Jako nauczyciel, pomyślałam „Aha, a więc to dlatego Kuba z 1b ….”. Dzięki przykładom wziętym z codziennego szkolnego życia, dowiedziałam się o szkodliwości „leczenia objawowego” ucznia z problemami koncentracji uwagi. Słuchając o holistycznym podejściu do problemów takiego ucznia, siedziałam potakując i chłonąc praktyczne metody postępowania. Najbardziej chyba jednak ucieszyła mnie dawka dobrych wiadomości, z których najważniejsza to ta, iż nie muszę się w klasie rozdwajać i indywidualizować swoich metod nauczania, gdyż sposoby wspierania ucznia z problemami koncentracji uwagi pomagają i wspierają wszystkich uczniów w efektywnym uczeniu się.

Kolejny plus to optymalna długość lekcji oraz treściwe odcinki - łatwe do „ogarnięcia” nawet dla słuchacza z kłopotami w koncentracji uwagi... 😉

Agnieszka Misiak Bio

Nazywam się Agnieszka Misiak

Jestem psychologiem z kilkunastoletnim doświadczeniem w pomaganiu dzieciom i ich rodzicom, z którymi spotykam się na konsultacjach i warsztatach. Wierzę w rodzicielskie i dziecięce kompetencje, bliskie są mi strategie psychologiczne, które koncentrują się na zrozumieniu potrzeb i emocji stojących za zachowaniem dzieci.

Jestem również trenerką, na szkoleniach dla nauczycieli i psychologów dzielę się praktyczną stroną pracy psychologa, pokazuję rozwiązania i strategie sprawdzone w mojej codziennej pracy z dziećmi i ich rodzicami.

Wspieram szkoły i nauczycieli szukając możliwości dialogu i odbudowania relacji z uczniami, z którymi dorośli zgubili nić porozumienia.

Jestem także współautorką książki ‘Mam nadpobudliwe dziecko i… co dalej’, wydanej przez wydawnictwo WSIP.
Najczęściej zadawane pytanie

Dla kogo jest kurs?

Kurs skierowany jest dla nauczycieli, pedagogów, wszystkich specjalistów, którzy w swojej pracy spotykają dzieci z trudnościami w koncentracji uwagi.

Jak nauczyciele będą korzystać z kursu?

Każdy nauczyciel z Twojej rady pedagogicznej będzie miał utworzone konto na mojej platformie edukacyjnej. Uczestnicy logują się podając swój adres mailowy, po zalogowaniu mają dostęp do wszystkich materiałów. Realizują kurs w swoim tempie w dowolnym momencie.

Na jak długo uczestnicy otrzymują dostęp do kursu?

Minimum 4 tygodnie - czas dostępu jest do uzgodnienia.
ZAMAWIAM KURS DLA RADY PEDAGOGICZNEJ

KURS ONLINE DLA NAUCZYCIELI. LOGUJESZ SIĘ I UCZESTNICZYSZ W SWOIM TEMPIE

JAK POMÓC UCZNIOWI W KŁOPOTACH Z KONCENTRACJĄ?

CENA:
CENNIK W ZAMÓWIENIU
9 lekcji video
ponad 3 godziny nagrań - każdy realizuje kurs w swoim tempie
lista narzędzi do wprowadzenia podczas lekcji
każdy uczestnik ma dostęp przez 4 tygodnie
ZAMAWIAM KURS DLA RADY PEDAGOGICZNEJ
check-square-oshopping-cartfacebook-squareenvelopeangle-double-upyoutube-playinstagramlong-arrow-down