Cel szkolenia
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętność doboru strategii wsparcia dziecka do potrzeb i trudności stojących za odmową chodzenia do szkoły.
Program szkolenia
Kiedy dziecko przestaje chodzić do szkoły dorośli próbują zrozumieć co się stało, ustalić przyczynę, która jest zazwyczaj bardzo złożona. I ta wielopłaszczyznowość jest największym wyzwaniem, bo każde dziecko wycofuje się ze szkolnej aktywności z innego powodu.
- Odmowa chodzenia do szkoły a wagary
- Zróżnicowane tło odmowy chodzenia do szkoły. Różne ścieżki wspomagania w zależności od przyczyny.
- Diagnostyczny rzut oka na rodzinę dziecka odmawiającego chodzenia do szkoły. Na co warto zwrócić uwagę?
- Tworzenie schematu działań wspierających dziecko na poziomie szkoły. (mapa sytuacji lękotwórczych / spójny system reagowania )
- Pozwolić zostać w domu czy zrobić wszystko, żeby dziecko dotarło do szkoły? Czy pozwolić iść do kina skoro do szkoły nie poszedł? - Wspieranie rodzica w procesie przywracania dziecka do szkoły
- Techniki pracy z lękiem do zastosowania w gabinecie pedagoga i psychologa szkolnego
O prowadzącej szkolenie

Nazywam się Agnieszka Misiak
Jestem psychologiem z kilkunastoletnim doświadczeniem w pomaganiu dzieciom i ich rodzicom, z którymi spotykam się na konsultacjach i warsztatach. Wierzę w rodzicielskie i dziecięce kompetencje, bliskie są mi strategie psychologiczne, które koncentrują się na zrozumieniu potrzeb i emocji stojących za zachowaniem dzieci.
Jestem również trenerką, na szkoleniach dla nauczycieli i psychologów dzielę się praktyczną stroną pracy psychologa, pokazuję rozwiązania i strategie sprawdzone w mojej codziennej pracy z dziećmi i ich rodzicami. Wspieram szkoły i nauczycieli szukając możliwości dialogu i odbudowania relacji z uczniami, z którymi dorośli zgubili nić porozumienia.
Jestem także współautorką książki ‘Mam nadpobudliwe dziecko i… co dalej’, wydanej przez wydawnictwo WSIP.
Jestem psychologiem z kilkunastoletnim doświadczeniem w pomaganiu dzieciom i ich rodzicom, z którymi spotykam się na konsultacjach i warsztatach. Wierzę w rodzicielskie i dziecięce kompetencje, bliskie są mi strategie psychologiczne, które koncentrują się na zrozumieniu potrzeb i emocji stojących za zachowaniem dzieci.
Jestem również trenerką, na szkoleniach dla nauczycieli i psychologów dzielę się praktyczną stroną pracy psychologa, pokazuję rozwiązania i strategie sprawdzone w mojej codziennej pracy z dziećmi i ich rodzicami. Wspieram szkoły i nauczycieli szukając możliwości dialogu i odbudowania relacji z uczniami, z którymi dorośli zgubili nić porozumienia.
Jestem także współautorką książki ‘Mam nadpobudliwe dziecko i… co dalej’, wydanej przez wydawnictwo WSIP.
Najczęściej zadawane pytania
Tak. Każdy uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe i certyfikat.
W szkoleniu będziesz uczestniczyć poprzez platformę ClickMeeting. Dzień przed wyznaczoną datą szkolenia otrzymasz swój własny, indywidualny link, który daje dostęp jednej osobie.
Jeśli uczestniczysz używając komputera wybierz przeglądarkę Chrome, Safari lub Firefox, jeśli przez telefon wybierz Chrome lub Safari.
Zamknij wszystkie zbędne programy i okna w przeglądarce. Sprawdź czy nie masz wyciszonego dźwięku. Kliknij w otrzymany link i już. Widzimy się. Będziesz mógł zadawać pytania i zgłaszać wątpliwości
Jeśli uczestniczysz używając komputera wybierz przeglądarkę Chrome, Safari lub Firefox, jeśli przez telefon wybierz Chrome lub Safari.
Zamknij wszystkie zbędne programy i okna w przeglądarce. Sprawdź czy nie masz wyciszonego dźwięku. Kliknij w otrzymany link i już. Widzimy się. Będziesz mógł zadawać pytania i zgłaszać wątpliwości
TAK. Zgodnie z nową ustawą dostawcą szkoleń może być firma szkoleniowa posiadająca akredytację lub statut z wymaganymi zapisami. Otrzymasz fakturę wg schematu nabywca / odbiorca. Statut spełniający wymogi znajdziesz TUTAJ